На часу роботике ученици одељења 76 радили су у три групе. Свакој групи био је задат задатак да састави по једног робота користећи ЛЕГО сетове и приложена упутства. Током рада, ученици су показали висок ниво сарадње и креативности, распоређујући улоге унутар група тако да је сваки члан имао одговорност за одређени сегмент израде робота.
Након завршетка конструкције, сваки робот је био тестиран у симулираним условима. Тестирање је обухватало проверу стабилности робота, његову способност да се креће у различитим правцима и извршава одређене програмске команде. Ученици су анализирали рад робота, уочавали могуће недостатке и предлагали измене ради побољшања њихове функционалности.
Час је завршен кратком презентацијом сваке групе, где су ученици представили свој рад, објаснили начин функционисања робота и изнели закључке из процеса рада. Овај час је послужио као изузетан пример практичне примене знања и развијања тимског духа међу ученицима.