На скраћеним часовима од 30 минута, инетегративним приступом на заједничким часом историје, ликовне културе и помоћи техничког, успешно и креативно смо успели у 5-4 да обрадимо Античку Грчку.
Скраћени часови могу да буду занимљиви кроз интегративну наставу. Деца тада ученици памте податке на занимљивији начин, на напредном нивоу. Радећи овако лекцију, ученици проводе кратко време са пуно активности и истраживачким домаћим задацима.


Поред предавања наставника, где су деца упозната због чега су Грци били посебни људи и данас, ученици су имали домаћи задатак у коме су око школе требали да пронађу стубове: Дорски, Јонски, Коринтски стил, примењен на архитектури у Београду. Одушевљени својим отрићем, поделили су фототографије са наставницима и другим ученицима. Час је био јако занимљив.





У следећој активности, одабрали су митове или легенде (које је требало да прочитају код куће), које су цртали техником коју су Грци користили. Људе су сликали из профила. Тамном (црном) бојом су бојили људе на глини, или обрнуто – са тамном позадином бојили иза људе који су приказани светлом бојом (боја глине). Помоћ техничког је дошла када смо тумачили облике ваза и карактеристика глине.


Наставници који су реализовали:
Марко Станимировић, Бранка Мандић и Јована Цветковић Русић